معلم

ساخت وبلاگ

انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم برند سازي شخصي در انتخابات جهت کانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/i4C6jمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————-
 
 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور؛ در پي درج مطلبي با عنوان يک بام و دو هواي وزارت کشور در روزنامه آرمان سيد سلمان ساماني
 
سخنگوي وزارت کشور اعلام کرد؛سخنان مطروحه از سوي اينجانب در راستاي کليات لايحه جامع انتخابات بوده و اهم صلاحيت هاي عمومي
 
اختصاصي داوطلبان در اعلام خبر، درمورد مسلمان و اقليتهاي ديني نيز بيان گرديده است. از اين رو در مطالب اعلامي از سوي اينجانب ثنويتي
 
وجود نداشته و هيچ تناسبي بين تيتر مذکور با توضيحات ذيل اين تيتر به الحاظ ادبي مشاهده نمي شود و بکارگيري اين عبارت صحيح نمي باشد.
 
لذا دستور فرمايند حسب قانون مطبوعات نسبت به درج دقيق خبر و اصلاح تيتر گزارش طبق رسالت روزنامه نگاري اقدام نمايند.
 
 
 
بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس


لطفا فيلم مشاور رسانه اي وخبري چگونه بايد براي کانديداي انتخاباتي  عمل کند در آپارات https://www.aparat.com/v/WSbDqمشاهده فرماييد.


 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم براي راي آوردن در انتخابات چه کنيم؟ دکتر مير پاسخ اين سوال را ميدهد در آپارات https://www.aparat.com/v/NcobEمشاهده فرماييد.


 

به عنوان يک استراتژيست و مشاور انتخاباتي توصيه اکيد مي کنم هميشه يادمان باشد . عالم و آنچه در آن‌است و مخصوصا انسان‌هايي که در
 
آن زندگي مي‌کنند نه باخود و نه با ديگري و نه با ماقبل و نه با ماقبل خود و نه….. هرگز برابر نيستند.   جهان يک چيز است و زندگي در اين جهان
 
چيز ديگر. زندگي آن است که ميان انسان‌ها وجود دارد؛ و جهان چيز کاملا ديگري است که به باور مازيار مير ، امروز موضوع بزرگ‌ترين نگراني‌ها و
 
آشکارترين ترديدهاي نسل بشر است پس بسيار بسيار مراقب باشيد.
 
————————————————————————————————————————————————————-
لطفا فيلم ترسيم وتحرير بوم انتخاباتي براي نامزدهاي مجلس توسط دکتر مازيار مير در آپارات https://www.aparat.com/v/N8Sgqمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————–
 
 

مشاورين انتخاباتي

An Outsider in the White House: Jimmy Carter, His Advisors, and the Making of American Foreign Policy

يک خارجي در کاخ سفيد: جيمي کارتر ، مشاوران وي و سياست گذاري سياست خارجي آمريکا

دکتر مازيارمير استراتژيست و مشاور عالي انتخاباتي

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : بهترین,مشاورین,انتخاباتی,مجلس, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 167 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 16:03

cnoh_k1.jpg 

در اين نشريه بخش‌هاي گوناگوني مانند سر مقاله، شعر، آشنايي با نويسندگان امروز و داستان در دو حوزه تاليف و ترجمه به چاپ مي‌رسد. شعرها از دست‌اندرکاران نشريه يا شاعران جوان است. معرفي نويسندگان امروز با هدف آشنايي مخاطب کودک و نوجوان با نويسندگان موفق، با عنوان هاي گوناگون «روشنفکران کوچک دانش‌آموز»، «کودکي نويسندگان امروز»، «مصاحبه با نويسنده» و «کلاس» به چاپ مي‌رسد. آثار و دست‌نوشته‌هاي مخاطبان شامل نقاشي، داستان، شعر ترجمه و نامه است. صفحه‌هاي پشت جلد اين نشريه به نقاشي کودکان اختصاص دارد. نشريه در قطع رقعي، با جلد مقوايي، حدود 1?? صفحه به صورت سياه و سفيد به چاپ مي‌رسد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : معرفی,ماهنامه,عروسک,سخنگو, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 306 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 11:29

خودرو هيوندا جنسيس بدون شک از جمله زيباترين و با قدرت ترين اتوموبيل هاي مدرن به حساب مي آيد. اين خودرو با داشتن يک موتور قدرتمند و داشتن شتاب بالا به يکي از شناخته شده ترين خودرو هاي جهان تبديل شده است. در ايران نيز اين نوع اتوموبيل به يک خودرو رايج و محبوب تبديل شده است که مي توان گفت با موجود بودن لوازم جنسيس استوک و نو در بازار محبوبيت اين خودرو بيشتر هم شده است.

بررسي لوازم جنسيس استوک

 لوازم جنسيس استوک مانند بسياري از محصولات ديگر داراي درجه بندي مي باشند. اين درجه بندي شامل محصولات بي کيفيت تا در حد نو و همينطور آکبند مي شوند.

 لوازم يدک و قطعات نو خودرو جنسيس هم در بازار پيدا مي شوند و افراد مي توانند آن ها را از مراکز معتبر در سراسر کشور خريداري نمايند اما با وجود دلايل اقتصادي خريد لوازم نو براي خودرو به صرفه نيست و خريداران بيشتر به لوازم خودرو استوک رو مي آورند.

 لوازم جنسيس استوک هم که در بازار خريد و فروش مي شوند از کيفيت خوبي برخوردار هستند و بايد اشاره کرد، بيشتر کساني که از لوازم جنسيس استوک استفاده مي کنند بسيار راضي هستند.

 ممکن است افراد لوازم جنسيس استوک را تهيه کرده و بعد از خريد متوجه شوند قطعه مورد نظر داراي ايراداتي است، به همين دليل بهتر است قبل از خريد با چند کارشناس تماس گرفته يا به صورت حضوري به اين افراد و مراکز فروش مراجعه کنيد تا در خريد خود مشکلي نداشته باشيد.

 کمک گرفتن از کارشناساني که در اين حوزه فعاليت مي تواند بسيار به نفع خريدار تمام شود، چرا که هم فرد اطلاعات خوبي را درباره لوازم جنسيس استوک کسب مي کند و هم مي تواند خريد آسان و بي دردسري را داشته باشد.

کيفيت لوازم جنسيس استوک

 کيفيت از مهم ترين موضوعاتي است که در بازار لوازم جنسيس استوک مورد توجه خريداران مي باشد، البته نه تنها در اين بازار بلکه در بسياري از بازار ها به همين صورت مي باشد.

 در رابطه با کيفيت لوازم جنسيس استوک نيز بايد گفت توانايي و کيفيت قطعات استوک اين خودرو کم از لوازم نو ندارند البته لطفا توجه کنيد، کيفيت قطعات استوک به مراکز يا فروشگاهي که از آن خريداري مي نماييد نيز بستگي دارد.

qhw_x10.jpg

لوازم استوک خودرو جنسيس

 در واقع خريداران بايد بيشتر توجه خود را بر روي يک مرکز معتبر فروش لوازم جنسيس استوک بگذارند و از آن طريق براي خريد يا فروش اقدام کنند حتي اگر قطعه مورد نظر شما در فروشگاه موجود نبود با تماس يا مراجعه به آنجا از کارشناسان بخواهيد تا به شما کمک کنند.

 دليل اين کار آگاهي و داشتن اطلاعات بالا کارشناسان در رابطه با قطعات اصل و قطعات تقلبي و بي کيفيت لوازم جنسيس استوک مي باشد، چرا که اين افراد به راحتي مي توانند تفاوت لوازم اصل و تقلبي را متوجه شوند به همين دليل گزينه بهتري نسبت به جستجو شخص خريدار مي باشند.

 نکته ديگري که بايد توجه داشته باشيد اين است که براي خريد لوازم جنسيس استوک بهتر است از قطعات دست دوم با کيفيت و ترجيحا کره اي استفاده نماييد چرا که عملکرد بهتري را نسبت به ديگر قطعات از خود نشان مي دهند و عمر مفيد خودرو را بالا مي برند.

قيمت لوازم استوک خودرو جنسيس

 دومين عنصر مهمي که مورد توجه خريدار مي باشد قيمت قطعات و لوازم جنسيس استوک است. خودرو جنسيس يک اتوموبيل گران قيمت و زيبا است که به طور معمول چنين خودروي گران قيمتي لوازم و قطعات گران قيمتي نيز دارد.

 خريد قطعات نو اين خودرو براي افراد متقاضي بسيار پر هزينه خواهد بود و البته هزينه اي که پرداخت مي شود به هيچ عنوان هزينه اصلي خود محصول نخواهد بود، به همين دليل و با توجه به اين مسئله بسياري از افراد تمايل به خريد لوازم جنسيس استوک دارند تا قطعات نو خودرو.

 

لوازم استوک خودرو جنسيس

 مي توان گفت در بازار لوازم جنسيس استوک، قيمت از ثبات بالايي برخوردار نيست البته اين موضوع هم بستگي به درجه کيفيت قطعات استوک و هم اينکه مراکز فروش معتبر باشند يا خير دارد.

 اگر فروشگاهي که از آن خريد مي کنيد معتبر نباشد آن ها مي توانند لوازم و قطعات خراب را با قيمت بالا به شما بفروشند، اما اگر مرکز خريد داراي نام و نشان معتبري است فرد يا افراد خريدي امن و راحتي را تجربه خواهند کرد.

کارايي لوازم استوک

 جدا از مباحث قيمت و کيفيت لوازم جنسيس استوک، کارايي آن ها از ديگر مسائلي است که مورد توجه خريداران قرار مي گيرد. مواردي وجود دارند که در آن ها قطعه يا قطعات مورد نظر با کيفيت دلخواه پيدا نمي شوند و يا اينکه پيدا مي شوند ولي کيفيت ضعيفي دارند.

 در اينجا صاحب خودرو مجبور است از قطعات با کيفيت پايين استفاده کند، اما افراد در اين مرحله به کارايي لوازم استوک نسبت به هزينه يا کيفيت آن بيشتر مي انديشند.

 

لوازم استوک خودرو جنسيس

 براي اينکه بتوانيد لوازم جنسيس استوک از نظر کارايي و کيفيت بررسي کنيد چند راه حل براي آن وجود دارد يک اينکه در عمل آن را مورد استفاده قرار بدهيد، يا راه آسانتر اين است بارکد محصول را در اينترنت جستجو کنيد.

 همچنين کيفيت رنگ و يا زدگي محصول نشانه هاي خوبي هستند که با آن محصول را درجه بندي مي کنند. اين دو از مواردي هستند که هر شخصي با اطلاعات کم مي تواند با يک نگاه متوجه شود که آيا محصول داراي کارايي يا کيفيت مناسب است و يا اينکه اينطور نيست.

 استفاده از لوازم جنسيس استوک که داراي کيفيت استانداردي هستند باعث مي شود تا ميزان آلايندگي خودرو کاهش قابل توجه اي داشته باشد و همينطور طول عمر مفيد خودرو به مقدار بسيار زيادي افزايش پيدا مي کند.

 چرا که اگر قطعه يا قطعات مشکل داشته باشد راننده به سرعت متوجه آن مي شود و کار عاقلانه اين است که جلوي خرابي گرفته شود تا از ايجاد مشکلات بزرگتر جلوگيري به عمل آيد.

 شما همچنين مي توانيد براي خريد يا داشتن اطلاعات از لوازم استوک سوناتا بر روي لوازم استوک سوناتا YF کليک کرده و از آخرين اخبار و جديد ترين محصولات اين خودرو ديدن فرماييد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : ویژگی,های,لوازم,جنسیس,استوک, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 13:49

فروشگاه  آنلاين اينترنتي به وب سايتي گفته مي شود که تعدادي کالا يا خدمات از هر نوعي را در ويترين خود عرضه مي کند. مشتريان براي استفاده از آن خدمات يا کالا ها مي توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتي هزينه خدمات يا کالا را به صورت آنلاين پرداخت نمايند .

تعريف فروشگاه آنلاين 

براي دريافت سفارش از مشتري معمولا سيستمي به نام سبد مجازي خريد وجود دارد که مي توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سايت هاي پيشرفته حتي سبد خريد مشتري خود را تا مراجعه بعدي به سايت محفوظ نگه مي دارند.

بنابراين مشتري در طي چند روز مي تواند يک سبد خريد را تکميل نمايد و سپس هزينه ي آن را پرداخت کرده و خدمات و کالاي خود را دريافت نمايد . ارائه خدمات در فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به صورت فيزيکي يا غير حضوري ( مجازي ) باشند . از خدمات فيزيکي مي توان خريد کتاب، مايحتاج زندگي، موبايل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازي مي توان به فروش فيلم، موسيقي و . . .  اشاره نمود.مهمترين مزيت فروشگاه هاي اينترنتي در دسترس بودن آنهاست؛ خريدار در هر مکان و موقعيتي فقط با دسترسي به اينترنت مي تواند خريد خود را انجام دهد . اين روش يک نوع تغيير مدل در شيوه ي تجارت محسوب مي شود؛ و براي فروشنده و مشتري سودمند مي باشد . اما شروع اين تجارت هم نياز به يک سري عوامل دارد که عدم رعايت آنها مي تواند ضررهايي را در پي داشته باشد.

 

در ذيل به برخي از اين عوامل و نکات اشاره مي شود:

 

 

 

?     يک فروشگاه آنلاين اينترنتي از نظر سرمايه گذاري و مديريت، هيچ فرقي با يک فروشگاه فيزيکي ندارد. همان طور که شما براي راه اندازي يک مغازه در يک مرکز خريد بايد هزينه صرف کنيد اگر براي طراحي سايت خود هزينه ي کافي انجام ندهيد، هيچ سودي عايد شما نخواهد شد.

 

 

?       امنيت فروشگاه اينترنتي بسيار حائز اهميت است.

 

 

 

      همان طور که افراد به فکر امنيت مغازه ي خود هستند، بايد خيلي بيشتر امنيت فروشگاه اينترنتي را

 

 

 

  در نظر بگيرند؛ زيرا سارقان اينترنتي خيلي ماهرتر از سارقان فيزيکي عمل مي کنند.

 

?        فروشگاه  آنلاين اينترنتي هم نياز به تبليغات کارآمد دارد .

 

 

 

همان گونه که افراد براي رونق مشاغل خود از تبليغات استفاده مي نمايند؛ يک فروشگاه اينترنتي هم براي اينکه مطرح شود بايد در وهله اول فروشگاه خود را در بين مردم مطرح کند و لازمه ي اين کار انجام تبليغات گسترده است .

با وجود اين که اينترنت يک رسانه جديد محسوب مي شود؛ ولي قوانين اصلي کسب و کار به قوت خود باقي و در اين رسانه نيز کاربرد دارد .  

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : امنیت,فروشگاه,آنلاین,اینترنتی, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 11:35

چرا از فضاي کار اشتراکي استفاده کنيم؟

وبلاگ مقالات چرا از فضاي کار اشتراکي استفاده کنيم؟

فضاي کار اشتراکي

فضاي کار اشتراکي

 

چرا از فضاي کار اشتراکي استفاده کنيم؟ دلايل بسياري براي استفاده از اين محيط خلاقانه و جذاب است که در مقالات سايت به زيبايي توضيح داده شده است.

بيشتر افرادي که ايده‌هاي جديدي براي راه‌اندازي يک کسب‌وکار دارند، با يک جمع و تفريق زدن براي اجاره فضاي کار مورد نياز، ميز و صندلي، لوازم اداري مانند سيستم کامپيوتري، دستگاه کپي، چاپگر و خيلي از چيزهاي ديگري که يک شرکت نياز دارد، به اين نتيجه مي‌رسند که توانايي پرداخت اين هزينه‌هاي سرسام‌آور را ندارند، به همين خاطر از راه‌اندازي کسب‌و‌کارشان صرف‌نظر مي‌کنند. که اين صرف‌نظر کردن منجر به نابودي ايده‌هاي نابي مي‌شود که امکان موفقيت و مطرح شدن آن‌ها بالا بوده است.

امروزه با وجود فضاهاي کاري اشتراکي اين مشکلات براي کسب‌وکارهاي نو‌پا حل شده است.

ممکن است تا الان به اين فکر افتاده باشيد که فضاي کار اشتراکي چيست؟

اين فضا چه مزيت‌ها و معايبي دارد؟

فضاي اشتراکي براي چه کساني مناسب است؟

چه امکاناتي در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

در ادامه مقاله براي شرح فضاي کار اشتراکي و استفاده از آن با ما همراه باشيد.

فضاي کار اشتراکي، فضاهاي بزرگي هستند که افراد از آن‌جا به عنوان محل کارشان استفاده مي‌کنند.

شرکت‌هاي بزرگ و موفقي اکنون وجود دارند که کارشان را از فضاي کار اشتراکي شروع کرده‌اند و به موفقيت رسيده‌اند.

اينستاگرام يکي از موفق‌ترين محصولات توليد شده در فضاي کار اشتراکي است.

 

ويژگي هاي مثبت فضاي کار اشتراکي

اين فضا فقط به ميز، صندلي، اينترنت پر سرعت، اتاق جلسه، قهوه يا چايي و يک کمد نياز دارد.

يعني با هزينه‌اي کمتر از اجاره يک دفتر از اين امکانات استفاده مي‌کنيد.

در فضاي کار اشتراکي تمامي هزينه‌ها بين افراد تقسيم مي‌شود

و تمامي وسايل ضروري در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

جلسات خود را به دور از تشريفات اما اثربخش برگزار کنيد

يکي از مهمترين ويژگي‌هاي مثبت فضاي کار اشتراکي، انگيزه گرفتن افراد است.

مطمئنا اگر شما هم حين انجام کارهاي خود شاهد فعاليت و انرژي ساير افراد باشيد

انرژي و انگيزه چندين برابري براي انجام کارهاي خود به دست مي‌آوريد

که اين يعني حرکت به سوي موفقيت.

افراد مختلف با تخصص‌هاي متفاوت با هم در فضاي کار اشتراکي کار مي‌کنند.

هر فرد به تنهايي يا افرادي به عنوان يک تيم مي‌توانند يک ميز را انتخاب کنند.

افرادي‌که در کنار هم کار مي‌کنند بايد روحيه تيمي خوبي داشته باشند

زيرا کسب‌وکارهاي امروزي براي موفقيت نياز به کار تيمي و خلاقيت دارند،

در غير اين‌صورت براي ارتباط برقرار کردن با فضاي کار اشتراکي با مشکل مواجه مي‌شود.

حتي اگر شما جزو افرادي هستيد که در برقراري ارتباط با افراد ضعيف عمل مي‌کنيد

با استفاده از فضاي کار اشتراکي مي‌توانيد روحيه اجتماعي خودتان را تقويت کنيد

و مهارت‌هاي لازم براي برقراري ارتباط با ساير افراد را در اين فضا کسب کنيد.

 

انعطاف پذيري فضاي کار اشتراکي

فضاهاي کار اشتراکي انعطاف‌پذيري زيادي براي تغيير اندازه و تعداد کارکنان به سازمان‌ها مي‌دهد.

شرکت‌ها مي‌توانند بدون نگراني در مورد امکانات و فضا، تعداد کارکنان خود را کمتر يا بيشتر کنند.

اين موضوع فضاهاي کار اشتراکي را به گزينه‌اي مناسب براي هر دو گروه کسب‌و‌کارهاي در حال رشد و يا در حال کوچک شدن تبديل کرده است.

فضايي شاد و صميمي ولي با تمرکز بر کار

فضاي کار اشتراکي، تنها مختص افراد برنامه‌نويس و استارت‌آپ‌ها نيست

بلکه براي افراد اهل موسيقي، فعالان بورس و بازارهاي مالي نيز گزينه مناسبي است.

در اين فضاي کاري با افراد مختلفي آشنا خواهيد شد

و مي‌توانيد از تجربه‌هاي آن‌ها نيز استفاده کنيد.

اين نوع فضاها خلاقيت و کارايي افراد را افزايش مي‌دهد.

افرادي مانند فريلنسرها که براي انجام کارشان آزادي دارند، ممکن است در انجام کارهايشان اهمال کنند

اما حضور در يک فضاي کار اشتراکي باعث ايجاد يک‌پارچگي و نظم خواهد شد.

يعني افراد جاي مشخصي براي انجام کار دارند

و مي‌توانند مانند يک کارمند رسمي به سر کار بروند و طي ساعت مشخصي کارشان را به اتمام برسانند.

اين فضا محدوديت زماني ندارد يعني شما هر وقت که بخواهيد مي‌توانيد در اين محل حضور داشته باشيد

يا اينکه آخر هفته‌ي خود را در اين فضا بگذرانيد و کار کنيد،

اين امکاني است که در ادارات و شرکت‌هاي دولتي فراهم نيست، اين فضا باعث کاهش استرس کاري شما خواهد شد

چون همانطور که گفته شد محدوديت زماني ندارد

و شما مي‌توانيد براي تحويل کارتان تا دير وقت کار کنيد.

 

قوانين فضاي اشتراکي

در هر فضاي اشتراکي قوانيني وجود دارد که بايد تمامي افراد اين قوانين را رعايت کنند.

براي مثال در فضاي کار اشتراکي شما بايد آرام صحبت کنيد

و پوشش کامل و مناسبي داشته باشيد.

اگر شما جزو آن ‌دسته از افرادي هستيد که رعايت اين قوانين روي بهره‌وري شما تاثير خواهد داشت

پس فضاي کار اشتراکي براي شما مناسب نيست.

به راحتي لبخند بزنيد و دوستاني جديد با افکار و مهارت‌هاي متفاوتي پيدا کنيد

تعامل با افرادي که در اين فضاي کاري کار مي‌کنند اجباري نيست اما افزايش تعامل با ديگران به سلامت ذهن و بدن شما کمک خواهد کرد.

هنگامي که کل روز پشت يک کامپيوتر کار کنيد،

قطعا بعد از مدتي شما خسته خواهيد شد و احساس تنهايي مي‌کنيد

اما فضاي کار اشتراکي و تعامل با افراد احساس رضايت شما را تقويت خواهد کرد.

رفت‌و‌آمد افراد حرفه‌اي و مشهور که در فضاي کار اشتراکي موجب پيدا کردن مشتري‌هاي جديد خواهد شد،

از اين‌رو اين فضا امکان شبکه‌سازي خوبي را فراهم مي‌کند

و موجب گسترش کسب‌وکار خواهد شد.

امروزه فضاهاي کاري اشتراکي علاوه بر لوازم اداري و کاري، امکانات بيشتري از جمله کافه براي استراحت، کتاب‌خانه، اتاق بازي و فيلم را ارائه مي‌دهند

که با توجه به ترافيک‌هاي شهري و وقتي که براي رفت‌و‌آمد خواهيد گذاشت،

اين مکان‌ها موجب صرفه‌جويي در وقت نيز مي‌شود

چون شما محيط کاري و تفريحي را در کنار هم خواهيد داشت.

دوره هاي آموزشي تخصصي

همچنين در کنار کار کردن در فضاي اشتراکي شما مي‌توانيد از دوره‌هاي آموزشي و تخصصي که در اين فضاها ارائه مي‌شوند استفاده کنيد.

استفاده از اين کارگاه‌ها و دوره‌هاي ارزان شما را به موفقيت نزديک‌تر خواهد کرد

چون امروزه ما در دنيايي زندگي مي‌کنيم که تنها تخصص و يادگيري روزانه ما را به هدف‌مان نزديک‌تر مي‌کند،

امکاني که در فضاي کار اشتراکي با هزينه‌اي کم براي شما فراهم است.

 

فضاي کار اشتراکي

يک روز فوق‌العاده در پارادايس هاب

اغلب بر اساس تصورات غلطي که وجود دارد تفاوت بين فضاي اشتراکي و شتاب‌دهنده درک نمي‌شود.

شتاب‌دهنده‌ها معمولا در برابر امکاناتي که در اختيار تيم‌ها قرار مي‌دهند،

بخشي از سهام را در اختيار مي‌گيرند و در سود آن شريک مي‌شوند

در حالي‌که فضاي اشتراکي در برابر امکاناتي که در در اختيار افراد قرار مي‌دهد

مبلغي مشخص دريافت مي‌کند که مبلغ تعيين‌شده بسته به نوع اشتراک و دسترسي‌هايي که مي‌خواهيد، متفاوت است.

خوشحال ميشيم با نظراتتون باعث صميمي‌تر شدن فضاي اشتراک دانش پاراديس هاب بشيد

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,فضای,کار,اشتراکی,استفاده,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 19:53

براي خريد انواع اتصالات ساختماني بايد به چه مواردي توجه داشته باشيم؟

 

اگر براي خريد لوله و اتصالات ساختماني به بازار رفته باشيد، حتماً با انواع مختلفي از اتصالات با برندها و جنس هاي مختلف رو به رو شده ايد. همين مسئله امکان دارد شما را دچار سردرگمي بکند. بنابراين بهتر است قبل از خريد اتصالات ساختماني نکات زير را در نظر داشته بگيريد و بعد محصول مورد نظر را در اينترنت سرچ کنيد و از نمونه محصولات ديدن کنيد و بعد تصميم خود را بگيريد.ما براي اين کار فروشگاه اينترنتي چلونگر را به شما پيشنهاد مي دهيم.

  • قبل از خريد، با مهندس و لوله کش ساختماني با تجربه مشورت داشته باشيد. يک لوله کش ماهر مي تواند به راحتي به شما بگويد که چه نوع اتصالاتي نياز داريد. انتخاب نوع اتصالات در افزايش کيفيت لوله کشي بسيار تاثير دارد.
  • هيچ وقت کيفيت را فداي پول نکنيد! مخصوصا براي لوله کشي ساختمان! زيرا تعميرات لوله کشي در ساختمان ها بسيار سخت و طاقت فرسا و پرهزينه مي باشد. بنابراين با انتخاب لوله  و اتصالات با کيفيت، تا سال ها خيال خود را از لوله کشي ساختمان راحت کنيد.


parp_image1.jpg 

اتصالات برنجي چيست؟

 

برنج از مس و روي تشکيل شده است، در برخي موارد سرب نيز در آن وجود دارد، داراي تنوع بسيار زيادي است، قيمت آن بيشتر از ديگر اتصالات مي باشد، اتصالات برنجي در واقع به شکل اتصالات لحيم کاري مي باشد اما داراي تفاوت هايي در مقدار فشار وارده و اندازه ي دما مي باشند. که اتصالات برنجي از مقاومت بيشتري در  دما و فشار بالا برخوردار مي باشد.

 

مقاومت در اتصالات برابر با مقاومت در  لوله هاي وصل شده است. جهت اتصالات بايد از مس فسفردار استفاده شود، اما جهت لوله هاي فولادي، برنزي، مسي و اتصالات فولادي و برنزي بايد از نقره استفاده مي شود.

لوله سبز چيست ؟


 

لوله ها جزو جدانشدني و حياتي بخش ساختمان و مسکن هستند که از اهميت زيادي  برخوردار مي باشند ، با پيشرفت تکنولوژي نوع لوله ها تغيير کرده و نواقص و عيوب لوله هاي قديمي مانند فلزي و پليکا که اغلب شکنندگي و فرسودگي بود رفع شده اند و نسل جديدي از لوله ها با نام لوله پروپيلن يا لوله سبز توليد و در بازار عرضه شده است ، اين لوله ها به دليل مزيت هاي فراوان کاربرد گسترده اي در بخش ساختمان و انتقال دارند و در اين پست قصد داريم به مواردي مانند ترکيبات لوله سبز.


 

لوله سبز يا لوله پروپيلن نسل جديد لوله ها مي باشد که از مقاومت بسيار بسيار بالايي در برابر فشار ، شکنندگي ، ضربه و حرارت برخوردار هستند ، اين لوله ها اغلب به رنگ سفيد و يا سبز رنگ مي باشند .لوله ها جزو جدانشدني و حياتي بخش ساختمان و مسکن مي باشند که از اهميت بالايي برخوردار است ، با پيشرفت تکنولوژي نوع لوله ها تغيير کرده و نواقص و عيوب لوله هاي قديمي مانند فلزي و پليکا که اغلب شکنندگي و فرسودگي بود رفع شده و نسل جديدي از لوله ها با نام لوله پروپيلن يا لوله سبز توليد و در بازار عرضه شده است ، اين لوله ها به دليل مزيت هاي فراوان کاربرد گسترده اي در بخش ساختمان و انتقال دارند.

 

براي خريد لوله و اتصالات بهتر مي باشد از فروشگاه هاي معتبر مانند چلونگر استفاده کنيد زيرا محصولات آن ها معمولا داراي کيفيت بالايي بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن ها خريد کنيد.

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : برای,خرید,انواع,اتصالات,ساختمانی,باید,به,چه,مواردی,توجه,داشته,باشیم؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 210 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 15:33

لوله مانيسمان رده 80 

قيمت لوله مانيسمان رده 80 

لوله مانيسمان رده 80   يکي از پر کاربردترين مقاطع فولادي مي باشد که در صنعت نفت، گاز و پتروشيمي مورد استفاده قرار مي گيرد.
لوله هاي مانيسمان که با نام هاي بدون درز نيز شناخته ميشوند با توجه به نامشان،هيچ درزي بر روي اين لوله ها نمي باشدو همچنين در اصطلاح علمي به آنها سيم لس(Seamless pipe) گفته ميشود.
اين لوله ها به وسيله کشش يک شمش تو پر روي يک ميله حفره ساز براي ايجاد پوسته تو خالي ساخته مي شوند.
شرکت آهن ايرانيان به عنوان يک شرکت فعال در زمينه واردات لوله مانيسمان رده 80   اقدام به عرضه اين محصول فولادي نموده و از مراجع اصلي در تعيين قيمت لوله مي باشد.

تاريخچه لوله مانيسمان رده 80 
لوله مانيسمان رده 80   براي اولين بار توسط برادران مانيسمان اختراع شد و علت اين نام گذاري نيز همين مي باشد. در ميان لوله هاي موجود در بازار لوله هاي بدون درز اهميت و کاربرد بسياري دارند. اين نوع از لوله ها روش ساخت ويژه خود را دارند و به دليل نبود درز در آن ها، در صنايع حساس به کار برده مي شوند.

 

در صنعت، لوله هاي مختلفي اعم از لوله هاي فولادي، لوله هاي ضدزنگ (استنلس استيل)، لوله آلياژ و لوله بويلر وجود دارد. لوله مانيسمان رده 80   که به آن لوله بدون درز نيز گفته مي شود لوله اي است که روش توليد و ساخت آن به نحوي است که بدنه اي يک دست و بدون درز دارد و هيچ نوع جوش کاري بر روي آن صورت نگرفته است.

 

اين لوله ها به دليل يکدست بودن و بدون درز بودنشان نسبت به ساير لوله ها محکم تر هستند و قيمتي بالاتر از ساير لوله ها دارند. موارد استفاده گوناگوني براي لوله هاي مانيسمان در رده هاي مختلف وجود دارد.

قيمت خريد لوله مانيسمان رده 20 بيست قيمت خريد لوله مانيسمان رده 40 چهل قيمت خريد لوله مانيسمان رده 80 هشتاد 

 

کاربرد لوله مانيسمان رده 80 

لوله هاي مانيسمان داراي کاربرد ويژه و گسترده اي مي باشد که مهم ترين آنها شامل:

1-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط فشار قوي

2-لوله هاي مانيسمان استيل جهت خطوط صنايع غذايي و دارويي

3-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط هيدروليک

4-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط نفت و گاز

 

مانيسمان يک برندي است که چون اولين لوله بدون درز (Seamless) وارد شده در ايران مي باشد اين لوله ها با اين اسم در بازار شناخته مي شوند.

مانيسمان با وجود وزن کم، داراي پتانسيل زيادي براي حمل مقدار زيادي وزن است. به همين دليل است که از آن براي ساخت دوچرخه استفاده ميشود.
لوله هاي فولادي مانيسمان براي انتقال سيالات مانند، آب، نفت، گاز و ديگر مايعات استفاده مي شود.
لوله هاي مانيسمان براي ساخت و ساز عمومي کاربرد دارد.

لوله مانيسمان رده 80   چيست؟

نحو? ساخت لوله مانيسمان رده 80 
لوله بدون درز مانيسمان به صورت بيرون آمدن (Extruding) توسط قالب هاي مختلف توليد مي شود. اصولاً توليد لوله هاي بدون درز مستلزم فرآيندي است که طي آن يک شمش فولادي تبديل به لوله مي گردد. اين لوله ها معمولاً از شمش هاي فولادي توليد مي شوند اما توليد آن توسط مقاطع چهارگوش نيز امکان پذير است ولي هزينه را بالا مي برد. براي ساخت لوله فلزي بدون درز يا لوله مانيسمان رده 80   از استاندارد ASTM به شماره A106 و A53 و همچنين استاندارد نفت و گاز API 5L استفاده مي شود.

 

طراحي اين لوله با ضخامت متفاوت به دستورالعمل هاي ويژه اي نياز دارد که در استانداردها درج شده اند. ضخامت لوله مانيسمان رده 80   در اندازه هاي مختلف توليد مي شود. هر چه قدر فشار سيال بيشتر باشد ضخامت لوله نيز افزايش خواهد يافت. در برخي از روش هاي توليد اين لوله ها، عمليات حرارتي خاصي بايد به کار رود. انتخاب روش توليد لوله مانيسمان رده 80   بر اساس نيازهاي منطقه اي و امکانات کارخانه سازنده تعيين مي شوند.

لوله فولادي با توجه به روش توليد به عنوان لوله مانيسمان رده 80  ، نورد گرم و جوش داده شده که توسط خم و جوشکاري ورق فولادي ساخته ميشوند، دسته بندي ميشوند. دو نوع لوله فولادي وجود دارد، يکي لوله بدون درز و ديگري يک درز جوش داده شده در طول لوله دارد. هر دو داراي کاربردهاي متفاوت هستند. لوله هاي سيم لس معمولا وزن کمتري دارند و ديوارهاي نازک تر دارند. آنها براي دوچرخه ها و حمل مايعات استفاده مي شوند. لوله هاي درزدار سنگين تر و سخت تر هستند. لوله هاي مانيسمان به دليل ساختار محکم و سبک براي ساخت دوچرخه استفاده مي شود. فولاد ايرانيان از گذشته تا به امروز در زمينه فروش لوله مانيسمان رده 80   فعاليت داشته است.

 

در ايران، به لوله سيم لس، لوله مانيسمان رده 80   نيز ميگويند. مانيسمان، مهندس آلماني است که اين روش را اختراع کرده است. در ميان انواع لولهها، لوله مانيسمان رده 80   به دليل داشتن ساختار همگن در طول لوله، بسيار محکم ميباشد. فرآيند توليد لوله هاي مانيسمان در پايان قرن نوزدهم آغاز شد.

 

مراحل توليد لوله مانيسمان رده 80 

در ابتدا شمش هاي فولادي را برش مي زنند. سپس شمش ها را داخل کوره هاي قوسي که با استفاده از سوخت گاز گرمادهي مي شوند گرم مي کنند تا به مرحله سرخ شدن برسد. با استفاده از دستگاه الانگيتور سطح شمش ها را گرد مي کنند. بعد از آن شمش ها را به وسيله لخ پرس سوراخ مي کنند.

 

در مرحله شليک سمبه، سمبه را به داخل شمش فولادي شليک مي کنند که با سرعتي بالا سمبه اي به طول ?? متر را داخل شمش فولاد مي کنند. در مرحله بعد اگر لوله مقدار کمي تاب داشته باشد آن را تاب گيري مي کنند تا صاف و يکدست شود. در اين مرحله سمبه را از داخل لوله جدا مي کنند. در مرحله بعد سر و ته لوله را گرفته و لوله به حالت گرد در مي آيد. در مرحله کشش، لوله را به اندازه هاي گوناگون تا ?? متر تحت کشش قرار مي دهند. پس از آن لوله را با آب و با فرآيندي خاص خنک مي کنند. لوله خنک شده را به دلخواه مشتري برش مي دهند. در مرحله آزمايش به وسيله کامپيوتر لوله را تست مي کنند تا ضايعات از مابقي جدا گردد. در مرحله پاياني لوله ها را به شکل شش ضلعي با تسمه محکم مي بندند و آماده بارگيري مي کنند.

اين لوله ها درز ندارند، يعني درزي که در لوله هاي ديگر جوش داده مي شود در اين لوله وجود ندارد همين موضوع باعث بالا رفتن ميزان استحکام لوله ها مي شود. به طور کلي اين لوله ها با قطرهاي کم ساخته مي شود زيرا ساخت اين نوع لوله با قطر زياد سخت و هزينه بر مي باشد.

 

مقايسه لوله مانيسمان رده 80   با ساير لوله هاي صنعتي


لوله مانيسمان رده 80  ، لوله هاي فولادي درزدار و انواع لوله فلزي براي نصب در شرايط ويژه نظير فشارهاي عملياتي بالا طراحي شده اند. البته ساير لوله هاي صنعتي نظير لوله پلي اتيلن و لوله يو پي وي سي (UPVC) نيز قابليت نصب در فشار معمولي و فشار بالا را دارند اما در برخي موارد بنا بر صلاحديد مهندسان بايد از نوع به خصوصي لوله و اتصالات در سيستم هاي لوله کشي و تأسيسات استفاده شود.

 

لوله پوش فيت، لوله پلي اتيلن و لوله يو پي وي سي اکثراً براي انتقال آب و فاضلاب در شبکه هاي مختلف مناسب هستند. انواع لوله صنعتي صرف نظر از کاربردهاي آن ها، داراي ديواره بسيار مقاومي هستند و مي توانند در برابر تغييرات شرايط محيط پايدار بمانند.

 

ساخت لوله مانيسمان رده 80   در ايران


براي اولين بار در ايران لوله مانيسمان رده 80   يا بدون درز در دو مرحله خشن کاري و ظريف کاري ساخته شد. اين لوله ها حداکثر تا قطر ?? اينچ توليد مي شوند و لوله هاي با درز در قطرهاي بالا توليد مي شوند. در موارد خاص توانايي ساخت لوله هايي بدون درز تا قطر ?? اينچ نيز گزارش شده است.

 

خواص لوله مانيسمان رده 80 
 

لوله هاي مانيسمان در اندازه هاي مختلف توليد مي شوند. با اين حال، در توليد لوله با قطر بزرگ محدوديت وجود دارد. لوله هاي مانيسمان به طور گسترده اي در توليد اتصالات لوله اي مانند زانو استفاده مي شود. بعضي خواص لوله را مي توان در طول توليد کنترل کرد. به عنوان مثال، قطر لوله اغلب  بسته به نحوه استفاده از آن، تغيير مي کند. قطر اين لوله ها از لوله هاي کوچک استفاده شده براي توليد سوزن هاي زير جلدي، تا لوله هاي بزرگ تغيير مي کند. قطرهاي بزرگ، براي انتقال  گاز در سراسر شهر است. همچنين  ضخامت ديواره لوله مي تواند کنترل شود. اغلب نوع فولاد نيز بر استحکام و انعطاف پذيري لوله تاثير ميگذارد. ديگر مشخصات قابل کنترل شامل طول و مواد پوشش است.

 

لوله مانيسمان رده 80  ، در اطرافش، همگني عالي را دارد. به همين دليل در برابر فشار داخلي و پيچ خوردگي بسيار مقاوم است. با توجه به اين ويژگيها، لوله مانيسمان رده 80   بطور گستردهاي در حفاري و پالايش نفت و گاز طبيعي استفاده مي شود.

 

جوش لوله هاي درزدار به عنوان يک نقطه ضعف و آسيب پذير در برابر شکست و خوردگي ديده مي شود. لوله هاي فولادي جوش داده شده مي توانند فشار کاري کمتري نسبت به لوله مانيسمان رده 80   داشته باشند. (حدود 20 %) همچنين مقاومت دربرابر خوردگي لوله هاي مانيسمان بالاتر از لوله هاي درزدار است.

 

لوله هاي مانيسمان را براي جوش پذيري آزمايش نمي کنند. در صورتي که براي لوله هاي جوش داده شده، حتما اين کار انجام ميشود.

لوله مانيسمان رده 20 بيست لوله مانيسمان رده 40 چهل لوله مانيسمان رده 80  هشتاد |

 

لوله گاز API سپاهان اي پي آي

لوله api سپاهان اصفهان قيمت به روز

مشخصات فني لوله API


موسسه نفت آمريکا (American Petroleum Institute) که به اختصار API ناميده مي­شود، بزرگترين و تنها موسسه­ي ملي تامين کننده­ي همه جانبه­ي تجهيزات صنايع نفت و گاز خام در ايالت متحده­ي آمريکا مي­باشد. انجمن داراي بيش از 625 عضو از بين شرکت­هاي بزرگ بوده که در صنايع اکتشاف و توليد و بازاريابي نفت، خطوط لوله و تجارت دريايي و ارائه­ي خدمات فعاليت دارند. ماموريت موسسه نفت آمريکا برقراي امنيت در صنعت سراسر جهان و به منظور بالا بردن اطمينان جهاني براي سرمايه­گذاري در صنعت نفت و گاز طبيعي آمريکا مي­باشد.

 

استانداردهاي لوله API


API شامل 685 استاندارد و دستورالعمل­هاي اجرائي مي­باشد. تعداد زيادي از اين استاندارد­ها در قوانين دولتي و فدرال گنجانيده شده­اند و همچنين در موسسه بين المللي استاندارد سازي (Inteational Standardization Organization (ISO)) به تصويب رسيده­اند. فعاليت­هاي API طي 85 سال گذشته منجر به پيشرفت تجهيزات صنايع نفت و پتروشيمي و همچنين استاندارد­هاي عملياتي شده است. استاندارد­ها و دستورالعمل­هاي اجرائي API شامل همه­ي بخش­هاي صنعت نفت و گاز مي­باشند و کليه­ي استاندارد­ها براي استفاده­ي کاربردي از تجهيزات و مواد قابل تعويض و روش­هاي مهندسي بدون نقص، قابل استفاده هستند.

 

متريال انتخابي مورد استفاده در کاربرد­هاي نفتي مي بايست الزامات استاندارد­هاي موسسه نفت آمريکا (API)، انجمن تست مواد آمريکا (ASTM) و موسسه­ي ملي استاندارد­هاي آمريکا (ASNI) را در برداشته باشند. کليه­ي استاندارد­ها داراي طراحي پيچيده همراه با مشخصات و آزمايش­هاي استاندارد­سازي مي­باشند. خطوط لوله­ي طراحي شده بر اساس اين استاندارد­ها، از نظر کيفي و ايمني طراحي قابل اعتماد مي­باشند.

 

گريد لوله API


گريد لوله در واقع توضيح دهنده­ي متريال يا جنس لوله مي­باشد. استاندارد­هاي مختلف، تعاريف مختلفي براي جنس­ لوله­هاي آب، نفت و گاز تعريف کرده­اند. هر گريد لوله، ترکيب شيميايي، خواص مکانيکي و شيميايي و در نتيجه کاربرد و مشخصات منحصر به فرد خود را دارد.

 

استاندارد API 5CT


استاندارد­هاي API 5CT مشخصات الزامي گريد­هاي API لوله­هاي فولادي مورد استفاده در جداره و مغزي چاه را مشخص مي­کند.

اين استاندارد معادل با استاندارد ISO 11960 مي­باشد. در اين استاندارد، گريدهاي لوله­هاي فولادي به دسته­هاي H40، J55، K55، N80-1، L80-Q، L80-9Cr، L80-13Cr، C90-1، T95-1، C110، P110 و Q125 تقسيم بندي مي­شوند. انتخاب فولاد مورد استفاده در هر سيستم وابسته به شرايط کاري مي­باشد. در سيستم­هاي نفت و يا گاز طبيعي، زماني که مقدار بسياري کمي از هيدروژن سولفيد (H2S) به صورت محلول حضور داشته باشد، شرايط سرويس ترش ناميده مي­شود. گاز هيدروژن سولفيد علاوه بر اين­که براي سلامتي انسان و ساير موجودات زنده خطرناک مي­باشد،به طور قابل توجهي عملکرد لوله­هاي فولادي را تحت اثر قرار مي­دهد. حضور هيدروژن سولفيد و اثر منفي آن بر فولاد منجر به ترک خوردگي همراه با تنش (SCC ) مي­شود. با توجه به شرايط کاري نامناسب در حضور هيدروژن سولفيد، گريد­هاي فولادي API بايد با دقت بيشتري انتخاب شوند.کنترل پارامتر­هاي بحراني مانند ريز ساختار، ترکيب شيميايي، عمليات­هاي حرارتي حين فرآيند منجر به افزايش يافتن مقاومت به ترک خوردن در اثر خوردگي توام با تنش ناشي از حضور هيدروژن سولفيد مي­باشند. اين گريد­هاي اختصاصي، به طور قابل توجهي مقاومت فولاد­هاي API را افزايش داده و مطابق با استاندارد­هاي NACE TM 0177 و IRP 1.8 توليد مي­شوند.

 

گريد­هاي API قابل استفاده در شرايط معمول سرويس شامل فولاد­هاي زير مي­شوند:

 

API H40: متريال متداول مورد استفاده در خطوط لوله بر اساس مشخصات تعيين شده در استاندارد API 5T مي­باشد.

API J55: اين فولاد نيز مورد استفاده زيادي در خطوط لوله داشته، و شباهت زيادي به گريد API K55 دارد، اما گريد J55 تنش تسليم کمتري نسبت به K55 دارد.

API K55: اين گريد بيشترين استفاده را در جداره­هاي چاه داشته و مطابق با الزامات API 5CT ساخته و مورد استفاده قرار مي­گيرد.

API N80 TYPE I: گريد ارزان قيمت قابل جايگزيني با گريد API N80 کوئنچ و تمپر شده (ديواره هايي با ضخامت کمتر از inch 0.5) مي­باشد. انرژي جذب شده از تست ضربه مي­بايست شرايط API SR16 را برآورده کرده که کمتر از انرژي جذب شده براي فولاد N80 کوئنچ و تمپر مي­باشد.

API N80 Q: متريال ساخته شده مطابق با استاندارد API 5CT بوده و مي­بايست کوئنچ و تمپر شود.

API R85: گريد API با الزام استحکام تنشي در محدوده گريد­هاي T95 و USS C95 بوده با اين تفاوت که الزامي براي سختي آن در استاندارد تعيين نشده و مطابق با استاندارد نيازي به انجام آزمون براي بررسي خوردگي توام با تنش سولفيدي نمي­باشد و به همين دليل براي استفاده در چاه­هاي ترش توصيه نمي­شود.

 

مشخصات فني لوله گاز سپاهان


لوله گاز API سپاهان -  لوله گاز خانگي در شاخههاي 6 متري توليد و به بورس لوله و اتصالات عرضه ميشود. گروه صنعتي سپاهان اين لولههاي گازي را از ورق آهن Gr_BPSL2 توليد ميکنند. همچنين در ليست مشخصات انواع لوله گاز API و درزدار سبک، ضخامت لوله و وزن لوله نيز نوشته شده که با توجه به مهندسي لولهکشي ساختمان و پروژه خود ميبايست بررسي نماييد که اين نوع لولهها براي کار شما مناسب خواهد بود يا بايد از لوله مانيسمان رده 80   براي لوله کشي گاز استفاده نماييد. همچنين از ديگر مشخصات فني لوله گاز که در ليست آن نوشته شده تعداد هر شاخه در بنديل آن و وزن کل بنديل ميباشند.
مشخصات فني لوله مانيس گاز خانگي سايز 1/2 اينچ با ضخامت 2.8 ميلي متر و وزن هر متر لوله گاز 1/2 اينچ نيز 1.28 کيلوگرم است. وزن شاخه شش متري لوله گاز 7.68 کيلوگرم است. در هر بنديل خروج پيدا کرده از کارخانه لولهسازي سپاهان اصفهان در اين سايز 169 عدد لوله يک دوم اينچ API است.
ضخامت لوله گاز خانگي سايز 3/4 اينچ يک دهم ميلي متر بيشتر از سايز قبلي بوده و 2.9 ميليمتر است. وزن يک متر لوله گاز خانگي سه چهارم اينچ 1.7 کيلوگرم و وزن شاخه کامل اين لوله 10.7 کيلوگرم ميباشد.
لوله گازي API 5L سايز يک اينچ ضخامت 3.4 ميليمتر داشته و براي مصارف توکار استفاده ميشود. وزن يک متر لوله گازي يک اينچ 2.56 کيلوگرم است و قيمت آن را نيز ميتوانيد با شمارهگيري با مجموعه گالواپايپ بورس فروش و ارائه قيمت آنلاين بازار لوله و اتصالات آهن ايرانيان ، 09123649705 تماس حاصل فرماييد.
ضخامت لوله مانيسگاز سايز 1/41 اينچ 3/6 ميلي متر بوده و وزن کل شاخه 6 متري اين سايز نيز 20.58 کيلوگرم است. انواع لوله مانيسمان رده 80   و لوله گازي به صورت کيلويي هم به فروش ميرسند و همانطور که در بالا ذکر کرديم قيمت لوله مانيسمان رده 80   کيلويي هم از قيمت لوله گاز بيشتر خواهد بود.

 

اطلاعات کلي در موردلوله گاز تو کار (مانيس گاز)

 

لوله گاز سپاهان براي مصارف خانگي تحت استانداردهاي بين المللي API 5L و ملي ISIRI 3574 با برند ثبت شده مانيس گاز ، جايگزين لوله هاي     بدون درز(شناخته شده با نام مانيسمان) در لوله کشي هاي توکار ساختمان شده است. برگزاري جلسات متعدد تيم هاي کارشناسي سپاهان با بازرسين  نظام مهندسي استان ها و انجام موفقيت آميز آزمايشاتي به مراتب سخت گيرانه تر از الزامات استاندارد ISIRI 3360 مربوط به لوله گاز خانگي منجر به اخذ مجوزهاي لازم براي جايگزيني لوله هاي مانيس گاز سپاهان بجاي لوله هاي بدون درز گرديده است .

شرکت گروه صنعتي سپاهان (با مسئوليت محدود) در تاريخ ??/?/???? تحت شماره ???? در اداره کل ثبت شرکتها و مالکيت صنعتي اصفهان و سپس براساس مصوبات مجمع عمومي فوق العاده مورخ ?/?/????، در تاريخ ?/?/???? در تهران تحت شماره ????? به نام شرکت گروه صنعتي سپاهان (سهامي خاص) به ثبت رسيده است.

به موجب صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده مورخ ??/??/????، نوع شرکت از سهامي خاص به سهامي عام تبديل شده است. ضمناً شرکت طبق مصوبه مورخ ??/??/???? هيأت محترم پذيرش، به عضويت سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد. مرکز اصلي شرکت در تهران و کارخانه آن در اصفهان واقع است.

منبع : قيمت ميلگرد آهن ايرانيان

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : لوله,مانیسمان,رده,80, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 22:57

معرفي کتاب دن کاسمورو

معرفي کتاب دن کاسمورو

دن کاسمورو که نخستين بار در سال ???? منتشر شد، اثري است از نويسنده‌ي محبوب برزيلي، ماشادو د آسيس که بسياري از منتقدين آن را مانند دو اثر ديگر اين نويسنده، يعني خاطرات پس از مرگ براس کوباس و کينکاس بوربا از مهم‌ترين آثار اين نويسنده و از ارزشمندترين آثار ادبيات رئال برزيل مي‌دانند. کتاب دن کاسمورو اثر ماشادو د آسيس در ??? فصل کوتاه خاطرات بنتينيو سانتياگو، ملقب به دن کاسمورو و دوران کودکي، نوجواني و بزرگ‌سالي و ماجراي عشق و خيانت را روايت مي‌کند. برگردان فارسي کتاب دن کاسمورو اثر ماشادو د آسيس با ترجمه‌ي عبدالله کوثري و از نشر ني در دسترس کتاب‌دوستان قرارگرفته است.

حسادت، موضوع قالب بيشتر آثار اين نويسنده

ماشادو د آسيس به موضوع حسادت علاقه‌ي خاصي داشت و داستان بسياري از آثارش نيز حول همين محور مي‌چرخد. دن کاسمورو يکي از محبوب‌ترين آثار اوست ک هنوز هم که هنوز است در مدارس برزيل تدريس مي‌شود. دن کاسمورو زندگي ماشادو د آسيس را که مترجم آثار شکسپير بود بازتاب مي‌دهد و تأثير اين نويسنده بر رئاليسم فرانسه را، به‌ويژه بر آثار بالزاک، گوستاو فلوبر و اميل زولا آشکار مي‌کند. ماشادو د آسيس در رمان دن کاسمورو به آثار ادبي بزرگي چون هملت، رومئو و ژوليت و اتلو نيز اشاره دارد.

خيانت همسر

ماشادو د آسيس در رمان دن کاسمورو شکل ديگري از روابط خارج از ازدواج سنتي را به مخاطب نشان مي‌دهد. داستان از ديد شوهري روايت مي‌شود که مورد خيانت همسر خود قرارگرفته است. دن کاسمورو با پيش روي در داستان به شرح داستان خيانت همسر عزيزش، کاپيتو، مي‌نشيند که به گفته‌ي او، با نزديکي با يکي از دوستان او به شوهر خود خيانت کرده و نتيجه‌ي اين رابطه نيز پسري است که دن کاسمورو بعدها متوجه مي‌شود فرزند حقيقي او نيست.

دن کاسمورو، رماني بحث‌برانگيز از نگاه منتقدان برزيلي

با تمام اين‌ها، حقايق و شواهدي که دن کاسمورو براي اثبات خيانت همسر به آن‌ها اشاره مي‌کند را به‌راحتي مي‌توان به روان رنجور او و پارانويا نسبت داد. گرچه دن کاسمورو، راوي داستان، خود هرگز اين موضوع را نمي‌پذيرد اما ممکن است تمام اين‌ها تنها محصول تخيل او باشند. بدين گونه تمام داستان از زبان راوي‌اي روايت مي‌شود که سخنانش چندان قابل استناد نيست.

 مخاطب شايد هيچ‌گاه دقيقاً نداند که آيا کاپيتو به‌راستي به دن کاسمورو خيانت کرده است يا خير. همين نکته سبب مي‌شود که رمان دن کاسمورو به عقيده‌ي بسياري منتقدين برزيل و طرفداران نويسنده، اثري جنجالي و بحث‌برانگيز باشد. به گفته‌ي دالتون ترويسان، نويسنده‌ي برزيلي، دن کاسمورو را نبايد داستان خيانت کاپيتو که بايد داستان حسادت دانست.

رئاليسم خاص ماشادو د آسيس

بسياري بر اين باورند که رمان دن کاسمورو اثر ماشادو د آسيس يکي از برگترين آثاري است که به زبان پرتغالي نوشته‌شده است. ماشادو د آسيس را استاد ادبيات امريکاي لاتين مي‌دانند و سبک رئال خاص او سبب مي‌شود اين اثر ارزش مطالعه و زمان شما را داشته باشد. دن کاسمورو الهام‌بخش آثار بسياري بوده است و در سال ????، سريال کوتاهي نيز با اقتباس از اين اثر و با عنوان کاپيتو منتشر شد.

خريد کتاب از سايت کاواک :

https://www.cavack.com/Item/5542

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,دن,کاسمورو, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 414 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 21:44


 

چرا بايد هر روز به مجله اکالا سر بزنيم؟

امروز قصد داريم تا يکي از پربازديدترين مجله هاي اينترنتي به‌نام مجله اکالا را که در سال ?? کار خود را شروع کرده ولي توانسته بازديد زيادي بگيرد به شما عزيزان معرفي کنيم. علاوه بر معرفي، براي اعتمادسازي شما نيز همان‌طور که خود اين مجله روند تحريريه و توليد محتواي خود را شرح داده است، آن را بيان مي‌کنيم! تا شما با اطلاع کامل از روند توليد محتواي اين مجله بتوانيد جهت عمل به توصيه‌هاي اين مجله اقدام کنيد. در بخش زير توضيحات خود سايت را دراين‌باره ببينيد.

تيم مجله اکالا يکي از بزرگترين تيم هاي توليسد محتواي ايران را دارد، اين مجله از بسياري از متخصصان براي توليد محتوا استفاده ميکند.

در همين راستا تأسيس بلاگ اکالا در پاييز سال ?? و به‌دنبال آن، تلاش بي‌پايان توليدکنندگان محتواي اين مجموعه، اکنون که مجله اينترنتي اکالا به يکي از پربازديدترين مجله‌هاي اينترنتي در زمينه‌ي آشپزي، اطلاعات و اخبار بازار، مقالات زيبايي و پزشکي تبديل شده است، وظيفه‌ي خود مي‌دانيم که در روند توليد محتواي خود محتاط‌تر باشيم و با اطمينان بيشتري عمل کنيم.

جهت کسب رضايتمندي هرچه بيشتر مخاطبانمان قصد داريم تا با شفاف‌سازي در خصوص منابع اصلي به‌کاررفته جهت توليد محتوا و ترجمه، نحوه‌ي بررسي صحت مقالات و ارزش‌گذاري آن‌ها و ساير موارد مرتبط، موجبات اعتماد هرچه بيشتر شما عزيزان را فراهم کنيم.

ازآنجاکه درعصر حاضر اطلاعات به‌صورت گسترده در دسترس همگان وجود دارد و ايجاد تمايز بين مطالب واقعي و دروغين امري دشوار تلقي مي‌شود، مجله اينترنتي اکالا برآن است تا با بررسي هرچه تمام‌تر منابع اطلاعات و ايجاد اطمينان از صحت آن، محتوا و مطالب حاصل را در اختيار شما قرار دهد.

ما درمجله اينترنتي اکالا به شما کمک مي‌کنيم تا ارتباط بين سلامتي و سبک زندگي بهتر را برقرار کنيد. ما مي‌دانيم که اين مسير براي هر کس متفاوت است. بنابراين ما اينجا در خدمت تمام کساني هستيم که در زمينه‌هاي مختلف به‌دنبال پيشرفت هستند. ما در تمامي اين مسير کنار شما هستيم.

روند توليد محتوا در اکالا بلاگ چگونه است؟

تيم‌هاي تحريريه ما در قسمت آشپزي در مجله اکالا، پزشکي، زيبايي و سلامت متعهد هستند با حفظ بالاترين استانداردهاي روزنامه نگاري، تعهد اخلاقي، توليد محتوا و... تجربيات و دانسته‌هاي خود را به اشتراک بگذارند. ما تلاش مي‌کنيم راهنمايي‌هايي همه‌جانبه و بي‌طرفانه ارائه دهيم. مطالب و دستورهاي آشپزي برگرفته از تجربيات آشپزان ايراني باتجربه است و به منظور تنوع مطالب در مجله آشپزي اکالا، از سايت‌هاي آشپزي معتبر انگليسي زبان نيز کمک گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به خواص مواد غذايي و مرتبط با بحث سلامتي و پزشکي نيز زير نظر پزشکان متخصص و با بهره‌گيري از معتبرترين سايت‌هايي که زير نظر مؤسسه ملي سلامت امريکا هستند، انجام مي‌شود. اين اطلاعات در مجله اکالا در بخش دانستني‌ها منتشر مي‌شوند؛ در اين قسمت علاوه بر موارد ذکر شده مي‌توانيد اطلاعات به‌روز مانند رويدادهايي مثل ولنتاين و... را نيز مشاهده کنيد. مردم ميتوانند براي مطالعه ساير دسته بندي ها و آموزش ها به اين سايت مراجعه کنند.

از تيم خبره ما بيشتر بدانيد

محتواي اکالا بلاگ توسط نويسندگان، ويراستاران، آشپزان، پزشکان و ساير همکاران واجد شرايط ايجاد و بررسي مي‌شود. تلاش تيم ما برآن است تا موضوعات و اصطلاحات پيچيده را به شکلي ساده و قابل فهم براي عموم بيان کنيم. اکالا بلاگ توانايي، تبحر و صداقت تمامي نويسندگان را مي‌سنجد و از اين طريق اسباب آسودگي مخاطبان خود را فراهم مي‌کند.

ما خالقان محتواي خود را از نظر تخصص در موضوعات مختلف بررسي مي‌کنيم و به آموزش مستمر و به‌روز ماندن دانش آن‌ها اهميت بالايي مي‌دهيم.

منابع و استنادهاي ما

ما درخصوص افزايش اعتبار مقالات مرتبط با سلامتي و موضوعات پزشکي مجله اکالا به نقدها، مؤسسات تحقيقاتي و دانشگاهي داخلي و خارجي، سازمان‌هاي دولتي و انجمن‌هاي پزشکي متکي هستيم.

در تحرير هر يک از مقالات مربوط به موضوعات ذکر شده، تحقيقات کاملي انجام شده و بررسي منابع از نظر به روز بودن، اعتبار و هدفمندي انجام شده است. منابع اوليه، از جمله منابع مطالعات، منابع علمي و آمارهاي به کار رفته در هر مقاله ذکر شده‌اند و مي‌توانيد در بخش منابع در انتهاي مقالات ما آن‌ها را بيابيد.

از نظرات شما استقبال مي‌شود

ما مصمم هستيم که بهترين تجربه و اطلاعات را به شما ارائه دهيم. ما مي‌خواهيم نظرات شما را بشنويم تا بتوانيم بهتر عمل کنيم. از طرفي فقط در صورتي مي‌توانيم انتظار داشته باشيم قابل اعتماد شما باشيم که شما را محوريت اصلي تمام کارهاي خود قرار دهيم. به همين دليل در تمامي مراحل از شنيدن نظرات شما استقبال مي‌کنيم.

اگر هرگونه پرسش يا صحبتي در مورد صحت يا قابليت استفاده‌ي محتواي ما داريد يا احساس مي‌کنيد که اطلاعات يک مقاله به‌روز نيست، مي‌توانيد با مراجعه به اين صفحه به‌راحتي اين موضوع را به­ ما اطلاع دهيد.

در نهايت اميدواريم که به اين مجله مراجعه کنيد و بتوانيد متناسب با نياز خود از آن استفاده کنيد

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,هر,روز,به,مجله,اکالا,سر,بزنیم؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 202 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 0:59

لینک دوستان

خبرنامه